Primaria Sector 5, in plan sa cheltuiasca jumatate de milion de euro pe reclame

Centrul Cultural de Tineret “Stefan Iordache”, din cadrul Primariei Sectorului 5, lansase 2 licitatii pentru promovarea in media si online pentru imaginea primariei.

Primaria a lansat pe platforma de achizitii publice, SEAP, 2 licitatii in valoare de 500.000 de EURO pentru reclame care ar viza productia de video de informare.

Pentru unul dintre contracte a licitat una dintre firme este Ancore Media, companie detinuta de directorul de marketing al televiziunii B1 TV.

Pentru celalalt contract a licitat Media Next Target, detinuta de fostul asociat si administrator al Ancore Media.

Unul dintre contracte, cel cu Ancore Media, nu s-a incheiat dupa stirea aparuta in Libertatea. Pentru celalalt contract termenul este pana luni, ora 17.00.

Cum explica Mariana Stoica, directorul Centrului Cultural si de Tineret “Stefan Iordache” acest incident? Printr-o “eroare a platformei de achizitii publice”.

„Centrul Cultural și de Tineret «Ştefan Iordache», a inițiat o achiziţie de «Producție de filme de informare (Rev.2) cod CPV 92111250-9». Prețul furnizorului afişat pe SICAP era de 126.000 lei. Autoritatea a solicitat 10 asemenea tipuri de servicii la preţul de 12.560 lei/ bucata. Totalul cumpărării directe estimat de Autoritatea Contractantă fiind de 125.600 lei. Dintr-o regretabilă eroare SICAP-ul a estimat cumpărarea la 1.260.000,00 lei. Achiziția nu s-a realizat din cauza erorii sistemului”, explică directorul Centrului, Mariana Stoica, într-un comunicat transmis ziarului.
Citeşte întreaga ştire: Cum explică Centrul Cultural al Sectorului 5 faptul că figurează cu un contract de imagine de 500.000 de euro pe platforma de achiziții publice. „A fost o eroare a SEAP”

Sursa – Libertatea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Inline