Un producător de apă minerală investește 20 de milioane EURO pentru a crește capacitatea de producție, datorită cererii mari de pe piață.
Valvis Holding, grupul care deține marca de apă minerală AQUA Carpatica, a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 250-300% în ultimele săptămâni, a declarat fondatorul și președintele grupului, Jean Valvis.
El consideră că această creștere nu a fost determinată pe deplin de graba acumulării de stocuri pe fondul crizei coronavirusului, dar și de creșterea gradului de conștientizare a mărcii.
„Lucrăm la capacitate maximă. Am anticipat această creștere, dar nu neapărat din cauza coronavirusului, ci din cauza vizibilității crescute ale mărcii. Investim 20 de milioane EUR în extinderea fabricii, până la sfârșitul lunii mai, când alte trei linii de producție vor fi active în fabrică „, a spus Jean Valvis.
El spune că compania a luat toate măsurile pentru a-și proteja angajații și, în ciuda faptului că companiile din industria alimentară sunt deja obișnuiți cu reguli ridicate de igienă, a intensificat controalele și regulile de igienă și protecția angajaților pentru a asigura continuitatea producției.