Viitorul este in online: Merita sa iti faci un canal de Youtube?

In contextul pandemiei de coronavirus tot mai multe persoane au realizat ca un venit pasiv poate fi o reala gura de aer. Sa ai niste bani care sa vina la tine chiar si cand economia se instabilizeaza inseamna, cu siguranta, sa ai liniste. 

Astfel, tot mai multe persoane au inteles ca viitorul este in online! O afacere pe internet se dovedeste a fi mult mai profitabila decat una offline.

Iata cum sa iti faci un canal de Youtube!

Totusi, de faci daca nu ai bani de investit?

Simplu! Investesti timp! Este suficient sa ai un telefon mai performant (sau chiar numai un calculator), o conexiune stabila la internet si ceva timp de investit… si iti poti incepe propria afacere online: pe Youtube!

Youtube-ul este o platforma extrem de populara de unde se pot scoate bani frumosi daca esti dispus sa investesti timp. 

Daca ai ceva de spus, de oferit celorlalti, daca nu te concentrezi exclusiv asupra veniturilor ci, mai curand, asupra vaorii pe care esti dispus sa o oferi celorlalti, atunci ai deja ce iti trebuie pentru a avea succes!

De unde pornesti?

Cand iti faci un canal de Youtube este foarte important sa te gandesti din start ce ai de oferit. Care este nisa pe care vrei sa mergi. Ce vrei, de fapt, sa transmiti?

Dupa ce ti-ai ales nisa, este bine sa iti faci un calendar editorial in care sa notezi (chiar sa schitezi) cat mai multe idei de vlog, pentru a te asigura ca ai cat mai multa inspiratie pentru cat mai multe materiale.

E bine sa te gandesti din start care este formatul pe care vrei sa mergi.

Vrei sa apari in fata camerei? Sau poate vrei sa pui animatii pe fundal. Daca esti mai timid sau nu ai neaparat o relatie buna cu webcam-ul, e ok. Poti folosi animatii. Ele iau avant in online fiind tot mai preferate de consumatorii de continut.

Daca, totusi, decizi sa te filmezi, recomandarea este sa investesti intr-o lavaliera sau un microfon. De cele mai multe ori telefoanele au camere performante, insa nu se poate spune acelasi lucru si despre microfoanele incorporate. 

Oricum, aceasta este o investitie usoara, de maxim 200 lei!

Cat dureaza pana ajungi sa monetizezi?

Raspunsul la aceasta intrebare depinde, intotdeauna, de mai multi factori. Este nisa ta una de interes? Cat de des postezi? Cat de calitativ este continutul tau? Ce inseamna calitate in nisa aleasa de tine?

Un numar mare de clipuri nu inseamna, neaparat, mai multi bani…

Ca sa monetizezi ai nevoie de 1000 de subscriberi minim, care chiar sa fie interesati de continutul distribuit de tine. Daca iti inviti prietenii, mai cumperi niste abonati… sa nu te mire daca nu vei ajunge niciodata sa monetizezi. Este important sa te orientezi spre domenii cat mai cautate, sa faci research si sa te gandesti foarte bine ce postezi pe Youtube.

Nu te gandi ca trebuie neaparat sa ai un canal educativ. Gandeste-te ca tinerii (si mai ales copiii) petrec cel mai mult timp online. Asa ca ar putea reprezenta un avantaj sa iti faci un canal care sa li se adreseze.

In medie, pentru a ajunge la monetizare dureaza un an. Asa ca nu te gandi la rezultate rapide, investeste cat mai mult in educarea a in domeniu, precum si in a realiza continut de calitate… si nu uita ca banii reprezinta o consecinta lucrului bine facut!

Sursa foto: freepik.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *