Achizițiile online din România au crescut cu 50%

Valoarea achizițiilor intermediate de magazinele de comerț electronic care operează pe platforma furnizată de MerchantPro a crescut cu 50% săptămâna trecută, comparativ cu o săptămână normală din această perioadă a anului trecut, potrivit datelor furnizate de MerchantPro.

Numărul de comenzi a crescut cu 25%, iar mărimea medie a unei achiziții a crescut cu 22%, respectiv.

„Pentru peste 1.000 de magazine online care operează pe platforma MerchantPro, există o creștere semnificativă față de anul precedent, semn că publicul se îndreaptă tot mai mult către achizițiile online pentru a-și satisface nevoile de viață și se adaptează la situația actuală. comandând produse de uz casnic sau alimentar, precum și produse din categoriile de modă sau home & deco ”, spune Arthur Radulescu, director general ShopMania Net, compania care administrează MerchantPro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Inline