Retailerul Cora testează formatul cu minimarketuri la București

Operatorul de hipermarket Cora, controlat de grupul franco-belgian Louis Delhaize, va lansa un nou format de magazin de proximitate în România.

Noile magazine vor servi și ca puncte de preluare pentru cumpărături online.

Dacă va avea succes, noul format va concura direct cu magazinele Mega Image, controlate de grupul olandez-belgian Ahold Delhaize.

Retailerul francez, care operează 11 hipermarketuri în România, a deschis deja primul magazin „cora Urban” în Militari Residence, în vestul Bucureștiului.

Vinde 40.000 de produse de pe cora.ro și peste 1.000 de produse pe raft pentru cumpărături de ultim moment în drumul spre casă.

Unitatea are doar 100 mp și este atât un magazin obișnuit, cât și un punct de preluare pentru produsele comandate online, prin intermediul magazinului virtual cora.ro.

„Cora Urban completează portofoliul nostru multicanal. Serviciul cora Drive, lansat de cora în 2013, a reprezentat o inovație pe piața românească. În ultimii ani, am investit în online, un segment în creștere condus de pandemie. În aceste condiții, pasul natural anul trecut a fost parteneriatul cu jucători mari din zona de livrare, cum ar fi FoodPanda și Glovo, pentru a crește suprafața și capacitatea de livrare a comenzilor plasate online. Un partener important al cora Express [serviciul de livrare la domiciliu] este și Postis, cu ajutorul căruia simplificăm serviciul de livrare „, a explicat compania într-un comunicat de presă.

Sursa Foto: Pagina de Facebook Cora România

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *